Известие

Collapse
No announcement yet.

Въпрос за чистачки на 146

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Първоначално публикувано от soldier_vl Покажи съобщение
    Аз вече веднъж си сменях чистачките, но не беше много лесна процедурата. Какво имаш предвид под стискаш и метална щипка?
    Защото при мен на края на перото има нещо като дупка, в която влиза механизма на рамото. Но този механизъм е фиксиран и доста трудно става ваденето и след това слагането на новото перо.
    я го снимай ако можеш
    при мене по спомени не беше така
    166 2,4JTD 20V Sportronic Edizione collezionisti
    ex 156 2,4JTD; ex 146ti; ex 145 1,6 boxer

    Comment


    • #32
      Първоначално публикувано от tonov Покажи съобщение
      я го снимай ако можеш
      при мене по спомени не беше така
      Съжелявам за кофти качеството. На ограденото на снимката е това, което държи перото. Външно не се различава от останалите водачи, освен че това, което държи чистачката един вид влиза в дупката не перото и трябва леко да го разширя за да извадя перото и си е бая играчка, за да не се счупи.
      Attached Files

      Comment


      • #33
        Първоначално публикувано от soldier_vl Покажи съобщение
        Съжелявам за кофти качеството. На ограденото на снимката е това, което държи перото. Външно не се различава от останалите водачи, освен че това, което държи чистачката един вид влиза в дупката не перото и трябва леко да го разширя за да извадя перото и си е бая играчка, за да не се счупи.
        Това на снимката трябва да е металната пластинка,която стои отпред на перото.Но тя се щраква в първия водач като прекараш перото през всички водачи.Така както е на снимката излиза,че си прекарал перото обратно.Пластинката трябва да е на върха на чистачката.
        Attached Files
        Last edited by zaryto; d.m.y г., 01:58.
        Brera 2.4 JTD 20v, 147 1.6 16v Ex, GT 1.9 16v Multijet Ex, 147 1.9 16v Multijet Ex, 147 1.9 8v JTD Ex, 145 1.6 Boxer Ex
        За ортодоксалните “Алфисти” друг мотор освен боксера не съществува!!!

        Comment


        • #34
          Първоначално публикувано от soldier_vl Покажи съобщение
          Съжелявам за кофти качеството. На ограденото на снимката е това, което държи перото. Външно не се различава от останалите водачи, освен че това, което държи чистачката един вид влиза в дупката не перото и трябва леко да го разширя за да извадя перото и си е бая играчка, за да не се счупи.
          И при мен беше така, колега. Ама не е кой знае каква играчка, аз се оправих за 10 минути и с двете чистачки. Разширяваш това захващане с една отвертка и си вадиш перото, сменяваш си го, после пристягаш пак тоя държач с клещи и си готов.
          Alfa Romeo 145 1.4 16V TwinSpark 103hp [1998]
          Peugeot 206 1.4 74hp [2001]
          Renault Megane 2 1.5 dCi 100hp [2005]

          Comment


          • #35
            Малко информация:
            При моите рамене, чистачката се заключва в основата на рамото и няма щипка. Става най-лесно по следния начин:
            1во се маха старато перо. Като се вдигне чистачката (отлепи от стъклото) дърпаме перото на долу като внимаваме, защото държачите са пластмасови.
            2ро Новото перо го нанизваме като минаваме през всички водачи - първо през този, който е най-близо до основата на рамото. Като стигнем дупката в перото просто дръпваме малко по-силно и то си застава на мястото.

            Три чистачки за 5минути

            Comment


            • #36
              Първоначално публикувано от soldier_vl Покажи съобщение
              Съжелявам за кофти качеството. На ограденото на снимката е това, което държи перото. Външно не се различава от останалите водачи, освен че това, което държи чистачката един вид влиза в дупката не перото и трябва леко да го разширя за да извадя перото и си е бая играчка, за да не се счупи.
              Не разширявай нищо. Ще счупиш водача.Аз направих тази грешка и смених целия елемент със същия от задната чистачка.
              Alfa 146 1,6 boxer

              Comment


              • #37
                А колеги, в унисон с темата ще ви попитам и аз нещо. Ако се свалят веднъж целите рамене (отвивам ги с гайката и ги свалям) после явно нещо не успявам да ги сложа отново както си бяха. Не се долепят добре до стъклото на места, на места пък трият прекалено силно и скърцат. Това зависи от навиването на гайката или от новите пера които слагам? т.е. боклуци са перата които купувам или прекалено много затягам/разхлабвам гайката.
                Да не ви разправям през какви перипетии минах с тези чистачки пусти, до момента ми струват вече 90лв. и нищо не чистят! Купувах нови рамена за 146- не станаха нещо, купих рамене от Уно+чистачки за 20лв., не чисти добре... Направо ми се скъсаха нервите.
                Lada 1200s - "Госпожата" 1986г. - 2007г.
                Алфа Ромео 146 Boxer '96 2008г. -

                Comment


                • #38
                  Първоначално публикувано от moulin_m Покажи съобщение
                  А колеги, в унисон с темата ще ви попитам и аз нещо. Ако се свалят веднъж целите рамене (отвивам ги с гайката и ги свалям) после явно нещо не успявам да ги сложа отново както си бяха. Не се долепят добре до стъклото на места, на места пък трият прекалено силно и скърцат. Това зависи от навиването на гайката или от новите пера които слагам? т.е. боклуци са перата които купувам или прекалено много затягам/разхлабвам гайката.
                  Да не ви разправям през какви перипетии минах с тези чистачки пусти, до момента ми струват вече 90лв. и нищо не чистят! Купувах нови рамена за 146- не станаха нещо, купих рамене от Уно+чистачки за 20лв., не чисти добре... Направо ми се скъсаха нервите.
                  Трябва да сменяш само пера, като тогава си купуваш обикновени чистачки (то има някокло вида де, но си виж с тия твойте да пасват) и от тях взимаш само гумата и си я нанизваш.
                  По твоя въпрос: ако не ти е стегната гайката чистачката няма да се движи и може да презакаш дупката на рамото и да не работи след това. Ако ти е прекалено стегната пак не е хубаво, но не знам защо. Все пак чистенето не би трябвало да е свързано с това и предполагам, че перата ти са гадни.

                  Comment


                  • #39
                    Гайките трябва да са затегнати, но не и идиотски.Ако не са затегнати, ще се замажат шлиците.Ако ги презатегнеш при следващото сваляне може да си създадеш проблеми!
                    На където и да се въртиш, задника ти пак ще е отзад!
                    Интелектуален кръг БКАР.sigpic Няма тема, която да не превърнем в плюскане и пукница.

                    Comment


                    • #40
                      Аз първо си купих само пера. Сложих ги на оригиналните рамене, с които колата дойде от Италия. Положението обаче се влоши, почнаха да мажат. Реших да си купя направо целите рамене. Дадох 50лв за 2те от Александър ауто. Оказаха се много зле. Като ги сложих шофьорската беше ОК, но тази до нея беше зле - 5см бърше добре, 5 см. въобще не докосва стъклото. От много нагласяне им се изядоха на раменете резбите. После си купих рамене от Фиата, спрей, водна шкурка... Тази до шофьора е супер, моята в едната посока чисти, после горният й край излиза от стъклото и при връщането не докосва стъклото точно посредата, на нивото на очите ми. Кривих раменете, натягах гайката, отпусках я... няма оправия. Страшна беля си докарах с тези чистачки.
                      Lada 1200s - "Госпожата" 1986г. - 2007г.
                      Алфа Ромео 146 Boxer '96 2008г. -

                      Comment


                      • #41
                        Първоначално публикувано от moulin_m Покажи съобщение
                        Аз първо си купих само пера. Сложих ги на оригиналните рамене, с които колата дойде от Италия. Положението обаче се влоши, почнаха да мажат. Реших да си купя направо целите рамене. Дадох 50лв за 2те от Александър ауто. Оказаха се много зле. Като ги сложих шофьорската беше ОК, но тази до нея беше зле - 5см бърше добре, 5 см. въобще не докосва стъклото. От много нагласяне им се изядоха на раменете резбите. После си купих рамене от Фиата, спрей, водна шкурка... Тази до шофьора е супер, моята в едната посока чисти, после горният й край излиза от стъклото и при връщането не докосва стъклото точно посредата, на нивото на очите ми. Кривих раменете, натягах гайката, отпусках я... няма оправия. Страшна беля си докарах с тези чистачки.
                        Вземи си някви обикновени рамене, който да стават и на които да се сменя цялата чистачка, не само перата.

                        Comment


                        • #42
                          Колеги, не ми работи пръскачката за течност на дясната чистачка. На предишната си кола я оправях с игла. Ама тя не беше Алфа. Сега ми е жал. Пак с иглата ли... или проблема се решава по друг начин?

                          Comment


                          • #43
                            С игла!
                            На където и да се въртиш, задника ти пак ще е отзад!
                            Интелектуален кръг БКАР.sigpic Няма тема, която да не превърнем в плюскане и пукница.

                            Comment


                            • #44
                              Първоначално публикувано от soldier_vl Покажи съобщение
                              Вземи си някви обикновени рамене, който да стават и на които да се сменя цялата чистачка, не само перата.
                              Аз това направих. Търсих доста време по моргите, при Италиянеца... Накрая намерих в нет-а един който си продаваше Типото на части. Бях чел преди това във форума, че раменете на Типо 92-93 год. стават за Алфа 146. Сега като ги сложих се оказва, че просто не пасват. Излизат в горния си край от стъклото, а като се връщат удрят пластмасовата кора под предния прозорец. Аз затова се чудех дали не се регулира нещо от гайката.
                              Lada 1200s - "Госпожата" 1986г. - 2007г.
                              Алфа Ромео 146 Boxer '96 2008г. -

                              Comment


                              • #45
                                Първоначално публикувано от len Покажи съобщение
                                Колеги, не ми работи пръскачката за течност на дясната чистачка. На предишната си кола я оправях с игла. Ама тя не беше Алфа. Сега ми е жал. Пак с иглата ли... или проблема се решава по друг начин?
                                Колега, наред с другите ми неволи с чистачките имах и твоя проблем. Мислех си че има боклуци по трасето от казанчето до пръскалките, но не беше това. Първо свали чистачките с рамената. После свали пластмасовата кора под чистачките, крепи се с три винтчета. Не се опитвай да дърпаш пръскалката, защото аз така я счупих моята, струва 7 лв., а проблема не зависи от нея! Като махнеш кората издърпай едно такова като дунапренена гъба е , намира се пред мястото до водача. От долу ще намериш един троен разпределител, който пренасочва водата идваща от казанчето към двете предни пръскала. Разкачи мъркучетата(запомни кое къде е било) и внимателно с една отвертка отвори капачето на този троен разпределител. Втре ще намериш една пружинка и една силиконова мембрана. Тази мембрана не позволява на течноста за стъклата да се връща чак до казанчето. При мен проблема беше, че от годинките се беше разкъсала леко и беше запушила каналчето, по което тръгва водата за лявата чистачка. От опит ти казвам - не купувай нов разпределител, няма смисъл! Просто махни мембраната, махни и пружинката и затвори капачето на тройника. После ти остава само да запушиш с нещо една малка дупчица, която има капачето на тройника, за да не поема въздух ситемата и да има налягане.
                                Аз така си реших проблема, надявам се да помогне и при теб!
                                Lada 1200s - "Госпожата" 1986г. - 2007г.
                                Алфа Ромео 146 Boxer '96 2008г. -

                                Comment

                                Working...
                                X